Reklamacje i zwroty

Dokładamy wszelkich starań aby każdy zakupiony gadżet docierał do Ciebie szybko i w idealnym stanie. Niestety, chochliki zniszczenia grasują i czasem może wydarzyć się coś na co nie mamy wpływu.

W takich sytuacjach postępuj zgodnie z instrukcją poniżej aby zwrócić towar lub zgłosić reklamację.

W przypadku zgłoszenia reklamacji, będziesz musiał dać nam znać czy otrzymany towar chcesz naprawić, wymienić, zwrócić lub otrzymać zwrot cześć kosztów (więcej informacji znajdziesz w formularzu reklamacyjnym).

Odstąpienie od umowy

Przygotuj przesyłkę i wypełnij formularz

Pobierz Formularz
Pusty formularz znajdziesz również w paczce.

Odeślij przesyłkę

Masz na to 30 dni

Paczkę wyslij do:
Krakowska 19/12 41-503 Chorzów

My zajmiemy się resztą!

Do 14 dni roboczych zwrot będzie na wskazanym przez ciebie rachunku

Reklamacje

Przygotuj przesyłkę i wypełnij formularz

Pobierz Formularz
Pusty formularz znajdziesz również w paczce.

Odeślij przesyłkę

Paczkę wyslij do:
Krakowska 19/12 41-503 Chorzów

My zajmiemy się resztą!

Do 14 dni roboczych rozpatrzymy twoja reklamacje

Darmowe Zwroty Inpost

  1. Wypełnij formularz zwrotu, który został dołączony do paczki, lub pobierz go z tej strony.
  2. Wejdź na stronę Szybkie zwroty i podaj swoje dane.
  3. Dostaniesz kod nadania na e-mail i SMS.
  4. Nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie, wybierając na ekranie kolejno: nadam paczkę -> mam specjalny kod.
  5. Po wprowadzeniu kodu otrzymanego SMS'em otworzy się skrytka, do której należy włożyć paczkę.

Informacje kontaktowe

Jeżeli masz pytania odnośnie procesu zwrotu lub reklamacji

Email: [email protected]

Tel: 533 629 343

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl